ҳ̸Ҳ̸ҳ میرسعید معروفــ و محمدموسویــҳ̸Ҳ̸ҳ
اقا من با این عکســــــ مشکل دارمــــــ

تو این پست به درخواست دوست عزیزم ترانه عکسهای محمد و گذاشتم

 

این عکس سیدو دوس میدارم:)

این عکس دوست عزیزم امیلا جون لطف داری عزیزم با توپ والیبال خخخ

سلامممممم اقا محمد گل چطوری دادا هخخخخخ

va axs jadid seyed mahamad jan mosavi dar instageram

ووووووووووی محمد اون دختره کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوووووف حرصم گرفتا(اصن به من چه والا)

ای جان!!!!!!!!! چقدر این سید ما بانمکه

یعنی خداوکیلی اینا از جلو انقدر وحشتناکن

یعنی من دیووونه انگشتر فیروزه اییه شهرامم دیگه

انگار لبای قائمی بلانسبت میخ داره!!!!!

یا سید بچه سوسوله بدش میاد بوسش کنن

سید داره میخونه

(این حس قشنگو مدیون تو هستم تو بامنی من از عشق تو مستم)خخخ

محمد موسوی (اینو به جای امیریگانه گفت)خخخ

و در ادامه (من باتو هستم دست تو تو دستم)

سید:دستا بالا بالا بلا بالا بالا بالـــــــــــــــــــــــــــــا

ماشالله هیکل سیدو میبینم یاد کارتون بابالنگ داز میوفتم خخخ

 خانومه:الهی پیرشی پسرم الهی موهات مثه دندونات سفید شه پیرشی ننه اصن بمیری ایشالله

امیرم انگار دوست دخترش اومده دنبالش

 به به اقای کوآچ(عکس اینستای کوآچ) اون زنرو میبینم یاد گدا سرکوچه میوفتم خخخ

 

http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/928343_272035932984213_1848372073_n.jpg

اوه اوه مجتبی را از حسسس بیارین بیرون چطور دستاشم تکون میده استغفرلله خخ حالا اهنگ چیه ؟

یادتونه چجوری حرص میخورد خیلی باحال بود ازش خوشم میاد(خدایا این شادی رو ازما نگیر)

سید ...سید.....اهای محمد یاتوامممممممم سیددددددددد عه میبینید شب قدری یاد گناهاش افتاده

لامصب موزیستگی رو یادتونه فک کنم از بچگی بهش نون و شلنگ میدادن خخخ

عه سعیدددددددد چمام روشن کلتو بنداز پایین بیتلبیت زیرپوستی هم نگاه میکنه

بروبچ بریم افطار کواچ داره اذان میگه خخخخخخ

شهرام لکسوزت تو حلقم فک کنم خیلی بهشون خوش گذاشته دمپایتون تو حلقم

فرهاد موقع وزنه زدن خشکش میزند

کواچ:یکی بره این ایتالیا رو ادب کنه من برم زندشون نمیزارماااااااااا

سیدددددد چی شد لبت و چرا اینجوری میکنی فک کنم محمد اینجا داره رپ میخونه خخخ(دوستان عزیز من شوخی میکنم با محمد)

دوستان ی سوال سعید داره میخنده یا فیلمشه عادل رو بکوبه؟

خب چرا انقدر فشار میدید الانه که چشای کواچ دراد

من الان تا ته حلق سید و میتونم ببینم ناهار قرمه سبزی خورده اوووووووووووووووووووووغ

محمد بتمرگ سرد کن مسدوم میشیاااا حوصله نعش کشی ندارن

خخخخخخخ خیلی باحال بود یکم پاره میشد میخندیدم

اینستای سید :(

 

 

Khodaya ashkaye in bacheharo mibini khunehaye avar shodashuno mibini

 

pas key mikhai risheye in zolmo az ru zamin bardari ? Age niaze bishtar azat

 

bekhaim mikhaim asan eltemaset mikonim Che mosalmoon bashe Che

 

masihi bashe Che yahoodi age zolm mikone age haghe kasio zaye mikone

 

tanha niruii ke mitune jolosh vaise khodeti khoda pas ye kari kon Ye kari

 

konnnnn


نظرات شما عزیزان:

قلندر
ساعت22:12---23 تير 1394
خیلی باحال بودن دستت درد نکنه
پاسخ:قابلی نداشت :)


شهلا
ساعت2:21---6 تير 1394
واییییییییییییییییییییییییی خخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی خند ه دارن این تیکه کلاماااااااااااا:):):):):):):) :):):):):):):):):):):):):):):) :):):)
پاسخ:فداااااااااااااااااااااااااااااااات:|


Negin
ساعت18:27---2 تير 1394
عزیزم سایت خوبی داری منم منظوری نداشتم....موفق باشی....موفق باشی...عصبانیت نداره که
پاسخ:ببخش ذست خودم نبود ممنون


Negin
ساعت17:49---31 خرداد 1394
عزیزم این همه جا سید نوشتی بهتره بدونی سید از شهر ماست و جاش وسط قلب ماست......دزفولی نیستی حرف نزن....
پاسخ: گییییی بخورررررر چه ربطی داشت سیکتیررررر کن دیووووووث


میس میسی
ساعت14:12---29 شهريور 1393
سمیرا یجوری میگه والیبالیستم انگار مث فرهاد قائمی سرویس میزنه!
پاسخ:heeeee vala


سمیرا$$شراب محبت$$
ساعت11:17---12 مرداد 1393
ایول دخی وبلاگت عالیه منم والیبالیستم آبجی دعام کنید.
خداییش عالیه .
موفق باشی
پاسخ:واليباليستي؟؟؟؟؟
پاسخ:ايول كارت درسته


مهدیس
ساعت20:10---11 مرداد 1393
امیر غفور که عشخ خودمه با اون قیاف جیملش
پاسخ:اوووه یادم باشه به امیر بگم...!


غریبه
ساعت10:54---11 مرداد 1393
واااااااای اون امیلاهه نمیده؟؟؟؟
عجب چیزیه لاکردار
حالا عکس خودتم بزار همش از سید نخوری بدیم مال ماروهم خور خار که نداره عجیجم

پاسخ:من خر نيستم كه عكسمو بزارم بخش شه اون اميلا جونم واليباليسته شما واليبال زنارو ببينيد متوجه ميشيد


maryami
ساعت12:44---10 مرداد 1393
دیدی حسین معدنی فوت کرد؟؟؟؟خیلی ناراحت شدم...
خدابیامرزتش...
پاسخ:اره....


ماریا
ساعت11:37---8 مرداد 1393
سلامممممممم ...وبت عاااااالیه .ممنون بهم سرزده بودی منم والیبال دوست دارمممم
پاسخ:همه دوست دارن مشتی


dina
ساعت1:45---8 مرداد 1393
راستی صفحه ورودیت خیلی خوبه
پاسخ:مرسي نظرلطفت عزيزم


parisa
ساعت14:49---6 مرداد 1393

پاسخ::)


♫NADIA♫ 
ساعت10:31---6 مرداد 1393

درســـــا
سریع بیا ایتین کارت دارم
بازم نمیشه عکس گذاشت
اوووف دیووونه شدم
پاسخ:دیوونه اومدم 



➹♛➷ ...∑✔∯☂✔ ...➹♛➷
ساعت19:44---5 مرداد 1393
akhey asisam gonah dare!
upam
lotfan hatman nazareto rajebe 2 ta poste akharim begu chon kheili moheme baram!
mc!
پاسخ:باشه...!


Amir77
ساعت18:11---5 مرداد 1393
واااای این خیلی قشنگ بوددد....
پاسخ:مرسی داش...×


soran
ساعت17:03---5 مرداد 1393
aliye dastet dard nakone
پاسخ:قابل نداشت مشتی....!


نیکا
ساعت16:52---5 مرداد 1393
وبه قششششششنگی داری !!! درضمن آدم تو حال و هوای این والیبالیستا قرار بگیره هوش و حواس واسش باقی نمیمونه انتظار زیادی نداشته باش !!!
پاسخ:محمد اینجوری نبود اخه بیشتر از همه من میشنوسمش....!


maryami
ساعت16:14---5 مرداد 1393
دمت گرم درساجوووووووووون.خیلی عالی بود.
ولی بازم فقط معروووووووووووووووف
پاسخ:داش سعید چش ماس...!


دادا
ساعت15:50---5 مرداد 1393
موفق باشی.
پاسخ:ممنون حاجی...!.شما لطف دارین که نظر میدین...!


دادا
ساعت15:26---5 مرداد 1393
عامو فکر کنم بد جور دلت پیشش گیره کلک.
پاسخ:نه عمو بدجور فک کردی....ما شماره داش محمد و داریم بش میزنگیم ولی از اون دوستی ها تو کار ما نی عینه داداشمونه بعدشم اره خیلی هم دوسش داریم خودشم این وب میاد....!


دادا
ساعت15:21---5 مرداد 1393
عیبی نداره با محمد خودتون باشید منم به دل نگرفتم.
پاسخ:نه جان من بیا به دل بگیر....معلومه با داش محمد خودمونیم...!


elham
ساعت14:03---5 مرداد 1393
خخخخخخ خیلی باحال بود
پاسخ:مرسی حاجی...چاکریم..!


♫NADIA♫
ساعت13:58---5 مرداد 1393
درســــا نمیری تو مردم از خنده
:):):)
کارت حرف نداره ابجی
پاسخ:مرسی مشتی....!


ღI'm lonelyღ
ساعت13:32---5 مرداد 1393
بازهم حرف نداشتتتتتتتتتتتتتتتت

ایوللللللللللللللللللللللللل لللا

دمتون جلیز و بلیزززززززززززز
پاسخ:مرسی مشتی..! (اگه موندی باش اگه پر حرفی و لباتو بهم دوختی داش ناراحتی نداره مشتی درخت پیر باغچمون حتی هنو داره نفس میکشه به امید دیدن بهار بعدی..)باحال بود؟ رپه


دادا
ساعت3:47---5 مرداد 1393

دم ما سیدا گرم که هم خوشگلیم هم خوش تیپیم هم خوش اندام.برو حال کن
پاسخ:اوه ببخشید اگه بهتون برخورد شرمندم....! وافعا ببخشید قصد جسارت نداشتم من با محمد خودمون بودم...!



دخمل دلتنگ
ساعت0:51---5 مرداد 1393
سیدجون آزااااااااااااااده هرکاری بکنه
البته بقیه ی بچه هام محترمن براما!!!
ولی سید یه چیز دیگه س....
پاسخ:اره چون خونش سبزه خخخخ .....!
پاسخ::-/


غزاله
ساعت0:39---5 مرداد 1393
اوا واسه چی حالا اینقدر تو جزئیات غرق شدی.
درضمن وبت حرف نداره
پاسخ:خب حرصی شدم اجی اخه محمد این کارا.....!


mahtab♥♥
ساعت0:37---5 مرداد 1393
اخه مگه خونم سبز میشه؟
اپم
پاسخ:نه ولی خب چون سیده مبگم.....!


نیما
ساعت23:50---4 مرداد 1393
بابا ول کن سیده بچم
پاسخ:یعنی چون سیده خونش سبز تره؟؟؟؟
پاسخ::-/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Continue | | شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | 23:41 | والی لاو

About

♥♥ ❂ ❂ من❂❂ ♥♥ مغرور:هه هه √ جنبه:تقريبافوله √ رفيق:فدا همشون ❥ خصوصی:نوچ نوچ ✘ حرف گوش کن:اصلا✘ عشق و عاشقی:block ✘ لجبازی:اووووف چجورم ヅ مردم آزار:کی؟من؟الکی ميگههه ʘ͜͡ʘ کل کل:پايم تا ازپا در بيارررررمت ʘ͜͡ʘ ورزش:فقــــــط والیبـــــــــــال والیبالیست:اول موسوی دوم معروف بيخيال:باهاش باشی همه چی حله ʘ͜͡ʘ حاضرجواب:نيستم(يه دروغ گنددده) ヅ اصل:همين که ميدونی اسمم هم زياده ヅ شيطون:من به اين مظلومی آخه.(خخخخخ والا) ● • ヅ دوست:وقتی دوستمی فقط دوستمی فراترنميره✘ ساده:هه نيستم پس حواستوجمع کن✘ غم وغصه:بياد مزاحمم شه جوری ميزنمش که صدا هاپو بده.✘ تنفر:هيچکی ارزش اينو نداره که ازش متنفرباشم واعصابه خودمو بهم بريزم.✘ عکس پروفايل:خودتو بکش تا دلم نخواد عوضش نميکنم.ッ انتقاد:بگوتابيشتر انجامش بدم.✓ッ من همينم که هستم ميخوای بخواه نميخوای هری. √ من:شايد کامل نباشم ولی کاملا خودمم. √ ﺍِﻧﻘﺪ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﯾﻰ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﺪﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﻮﻥ ﺻــــــــــﺪ ﺩﺭ ﺻــــــــــــﺪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﺪﺍﺭﻥ ...!!
Archive
Links
ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
والیبالی ها
عاشقولانه(رها جوووونم)
♠کسب درآمد واقعی♠
☜تجارت✌الکترونیک☞
استقلال
سید و خبر صعود
اینستاگرام میلاد عبادی پور
اینستاگرام ارمین تشکری
اینستاگرام کواچ
اینستاگرام عادل غلامی
اینستاگرام شهرام محمودی
اینستاگرام مهدی مهدوی
اینستاگرام ارش کشاورزی
اینستاگرام فرهاد ظریف
اینستاگرام سعید معروف
اینستاگرام مجتبی میرزاجان پور
اینستاگرام سیدمحمدموسوی
اینستاگرام شهرام محمودی
--------------
میس نانا
قالب دختران پری
•*`*• ღ๑چیز فروشیه من•*`*• ღ๑
ویستکی میخوری؟
فــــ❤ـــــرزاد صـــــدا
قالـــــــب
✿قالب✿
✿نارنج چت✿
♥❤ happy girls❤❤
✿دخترانه و پسرانه====خنده و شادی هامون در کنار هم
✿فاز سنكين✿
♦نیلــے تــرین آسمــان♦
✿والیبال افتخار همه✿
㋡مطالب طنز و خنده دار㋡
کد های بارشی
مهندس فناوری
♥قـــــــلـــــب بـــارونـــــــــی♥(باران جونم
مدافعی از دیار عشق
AMIR TATALOO
امير تتلووو
دنیـــــــــای متفــــــــاوت
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
٠•●♥ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ با حــالاش بفــرما تو ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
داداشی نت
فروشگاه بزرگ ایران
هه...مگه داریم؟؟؟
ҳ̸Ҳ̸ҳ Irαɴιαɴ Dυғғ ҳ̸Ҳ̸ҳ
عشق فقط واليبال
امیر غفور
ღ♥㋡ والیــبـــالـــی ها ㋡♥ღ
فیلم والیبال(فروش فیلم والیبال)
هواداران تیم ملی والیبال
عشق والیبال
دوستداران سعیدمعروف و آرش کشاورزی
والیبال حرفه ای
هواداران سعید معروف
عشق شهرام محمودی
IRAN VOLLEYBALL
غزاله خانوم طراح
اینستاگرام سیدمحمدموسوی
منو و عشقم(نادیـــــا جونـــم)
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...(پریسا جون)
دانلود همه چیز که دخترا وپسرا دوس دارن(مهدی)
HIS!!!!!!!
Amtlove(علی محمد)
nfs nfs(مریم جون)
دلنوشته هام برای عشقم...
دختـــــروونه✿
کانتر
وب دوم خودم
شب پر ستاره**
ϟترَشُـפـآتــِــ ذِهלּِ مَـלּِ بـ ғᴜᴄK رَفـتـــِہϟ
اميرتتلو
پگاه ♥♥♥♥♥سعید
♥♥ هے رفیق باتــــــــــــــــــــــوام ♥♥
مگه گفتنم داره؟!! فقط خندستتتتتت
ماه لاو
سرگرمی و طنــــــــز
╔══ ೋღ طعمِ گسِ عشق ღೋ ══╗
♠دختر لوتی
الونک
hellish girl
**توپ و تور** هواداران سعید معروف
ســــکوت من
سرگرمی
تن.....هایی
دختـــــــــــــــــر دیـــــــــوونه
اينجا همه چي در همه
چی میخوای؟؟؟؟؟
snowgirls
روزگار مــــن و تـــــــو
نایس
تابستون وب
قرار نبود
دست های خیس...!
اخرخنده
دخملووووووووونه
دوستانه
٤تار
غـــــريــــبه خـــــوشــــ اومــدی
مترسك
ديوونه هاي مجازي
Boy & Girl
عشق&مترسك
طرف داران واليبال
فقط پسرابیان تو!!!!
عاشقانه-پسر خوب
یه پسر سر به هوا ...!!!
پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
♥♥ارتش زدبــــــــــــــــــازی♥♥
دختر پسرای ایرونی
پـــاتــــــــــــــوق دخــــــــتر پــــــــسرای بـــــاحال
عــــــــــــــــشقی
هر چی میخوای
عشق یعنی تنهایی
❤♥ زنـدگے بـه شـرط عشـ♥ــق ♥❤
black rose
lovediaries
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فقط عاشقانه و آدرس lovebos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Design
Other

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 360
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 54142
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 789
تعداد آنلاین : 1


سفارش کد بارشی

پخش آنلاين موزيك

دریافت کد موزيك